Švedski Volvo je uradno objavil, da opušča ambiciozni načrt, s katerim so želeli do leta 2030 proizvajati izključno električna vozila. Volvo, ki že vrsto let stremi k okolju prijaznejšemu poslovanju, se je zaradi spremenjenih tržnih razmer in manjšega povpraševanja odločil zmanjšati svoje cilje.
Erik Severinsson, vodja strateškega poslovanja pri Volvu, je za Reuters pojasnil: “Gre za pragmatičen pristop… za mnoge kupce bo prehod na popolnoma električna vozila postopen proces.” Družba se sooča tudi z negotovostjo glede napovedanih carin na kitajska vozila, kar še dodatno vpliva na poslovne odločitve.
V skladu z novim načrtom bo Volvo do leta 2030 proizvajal 90 odstotkov električnih in hibridnih vozil, preostanek pa bodo tvorili t. i. mehki hibridi. Poteza sledi podobnim odločitvam večjih proizvajalcev, kot sta General Motors in Ford, ki so prav tako prilagodili svoje strategije glede električnih vozil.
Jim Rowan, predsednik uprave Volvo Cars, je poudaril, da bo prehod na popolno elektrifikacijo nepredvidljiv in odvisen od različnih hitrosti, s katerimi trgi in potrošniki sprejemajo nove tehnologije. Volvo poziva odločevalce, naj uvedejo močnejše politike v podporo elektrifikaciji.
Poleg Volva se s težavami sooča tudi nemška avtomobilska industrija, kjer se je avgusta zabeležil rekorden 68,8-odstotni padec prodaje novih električnih vozil. Veliko kupcev se še vedno raje odloča za vozila z notranjim zgorevanjem ali hibride, predvsem zaradi visokih cen in negotovosti glede prevoženih razdalj.
Pričakovati je, da bodo tudi drugi proizvajalci, kot sta Toyota in Renault, okrepili svojo ponudbo hibridnih vozil, saj se zdi, da bo prehod na popolnoma električna vozila bolj postopen, kot so sprva načrtovali.