O Tini Gaber in premierju Golobu je v zadnjem času veliko govora. Nedavno sta dvignila največ prahu s svojim odhodom v Dallas, kjer sta si ogledala tekmo našega košarkaškega asa Dončića. Golobu so se tako uresničile dolgoletne sanje, Tina pa je na svojem Instagramu delila utrinke iz Amerike, kjer je pokazala, kako močna je njuna ljubezen, saj se tudi med ogledom tekme nista mogla upreti ljubečim dotikom in poljubom.
Prav objavljanja na Instagramu so se v N1 podkastu dotaknili sociologinja Tinca Lukan, dr. Marko Milosaljević s katedre za novinarstvo na Fakulteti za družbene vede in Neda Dušenović, ki se ukvarja z družbenimi mediji. Komentirali so najnovejšo raziskavo o padcu priljubljenosti vlade in predsednika vlade, ki jo je objavilo Delo. Na drugem mestu so namreč respondenti za vzrok padca priljubljenosti predsednika vlade navedli delovanje njegove partnerke Tine Gaber.
Neda je poudarila, da je pomembno vprašanje, ali so si ljudje ta vtis ustvarili na podlagi objavljanja na Instagramu ali poročanja medijev o objavah. “To je velika razlika. Zelo dobro objavljata za Instagram, za splošno javnost pa ne. Za širšo javnost Golobu to objavljanje škodi, saj je prisotna izrazita razlika med tem, kako objavlja in kako komunicira,” je pripomnila Neda in dodala, da bi to poimenovala kot ‘srhljivo’.