X, platforma Elona Muska, je prejšnji teden napovedala posodobitev svoje vsebinske politike, ki zdaj uradno dovoljuje “soglasno proizvedeno in distribuirano” vsebino za odrasle. Ta nova politika omogoča uporabnikom nalaganje golote odraslih, pornografske vsebine in gradiva, ustvarjenega z umetno inteligenco, z določenimi omejitvami.
Nove smernice vključujejo dovoljenje za deljenje soglasno proizvedene in distribuirane golote ali spolnega vedenja odraslih, če je pravilno označeno in ni vidno prikazano. Podjetje poudarja, da spolno izražanje, vizualno ali pisno, lahko predstavlja legitimno obliko umetniškega izražanja in verjame v avtonomijo odraslih.
We have launched Adult Content and Violent Content policies to bring more clarity of our Rules and transparency into enforcement of these areas. These policies replace our former Sensitive Media and Violent Speech policies – but what we enforce against hasn’t changed.
Adult…
— Safety (@Safety) June 3, 2024
Da bi zaščitili mladoletnike in tiste, ki takšne vsebine ne želijo videti, bo platforma skrila takšno vsebino pred njimi. Prepovedana bo vsebina, ki spodbuja izkoriščanje, neprivolitev, objektivizacijo, seksualizacijo ali škodovanje mladoletnikom, ter pornografska vsebina v slikah profila ali pasicah.
X definira vsebino za odrasle kot soglasno proizvedeno in distribuirano gradivo, ki prikazuje goloto ali spolno vedenje odraslih, ki je pornografsko ali namenjeno povzročanju spolnega vzburjenja. To vključuje fotografsko ali animirano vsebino, ustvarjeno z umetno inteligenco, kot so risanke, hentai ali anime.
Pod Muskovim vodstvom je platforma postala zatočišče za vsebine, ki so bile marginalizirane na drugih spletnih mestih. Sprostitev moderiranja vsebine je omogočila vrnitev nekoč prepovedanih oseb ter povečanje prisotnosti avtomatiziranih pornografskih robotov.
X Premium (prej Twitter Blue) že dolgo služi kot dom številnim ustvarjalcem vsebine za odrasle, zaradi česar platforma postaja resen konkurent OnlyFans. To bi lahko bil dobrodošel vir prihodkov za podjetje, ki se sooča z upadom prihodkov od oglasov po Muskovem prevzemu.