Hrvaška se vse bolj sooča z resno turistično krizo, saj jo zaradi visokih cen množično zapuščajo turisti iz ključnih evropskih držav – med njimi predvsem Italijani in Nemci.
Po poročanju britanskega Expressa so se cene turističnih storitev na Hrvaškem v zadnjih treh letih zvišale kar za 50 odstotkov, kar pomeni, da država izgublja sloves cenovno dostopne destinacije.
Primerjava s konkurenco: Hrvaška postaja najdražja
V preteklosti je bila Hrvaška alternativa dražjim sredozemskim državam, kot sta Španija in Grčija. Toda medtem ko so se cene v Španiji in Grčiji v istem obdobju zvišale le za 15–20 %, Hrvaška beleži drastično dražitev, zaradi česar je za marsikoga postala manj privlačna.
Upad turistov tudi v Dubrovniku
Dubrovnik, nekoč priljubljeno mesto za množice turistov z vse Evrope, zdaj zaznava občuten padec obiskovalcev. Največji osip je pri nemških, avstrijskih, italijanskih in čeških gostih – narodih, ki so še pred leti predstavljali temelj hrvaškega turizma.

Turistična industrija pod pritiskom
Hrvaška se je dolga leta močno zanašala na turizem, ki pomembno prispeva k nacionalnemu BDP-ju. A zdaj se panoga sooča z nevarnim upadom, nezadovoljstvom turistov in negativno medijsko podobo.
Ali bo Hrvaška znala najti ravnotežje med kakovostjo storitev in dostopnimi cenami? Ali pa jo bodo množice obiskovalcev zamenjale za nove, cenejše destinacije?
📣 Bi vi še dopustovali na Hrvaškem? Pišite nam v komentar!