Renault se želi izogniti močni konkurenci kitajskih tekmecev, ki so ta hip veliko cenejši od evropskih modelov. Odgovor je novi renault twingo iz Novega mesta v podjetju Revoz
Da bi pospešili razvoj tega modela, bodo inženirji Renaulta zmanjšali število sestavnih delov vozila za 20 odstotkov z uporabo bolj univerzalnih komponent, je prejšnji mesec za francoski časopis Les Echos povedal Gilles Le Borgne, tehnološki vodja pri Renaultu.
Francoski proizvajalec avtomobilov bo v okviru svoje enote za električna vozila Ampere ta mesec začel inženirska dela na cenovno ugodnejšem modelu novega električnega Twinga, množična proizvodnja pa je predvidena za leto 2026 v Renaultovi tovarni Revoz v Novem mestu, poroča tiskovna agencija Reuters, ki se sklicuje na neimenovane vire. Osnovni načrt vozila je bil neuradno oblikovan prejšnji teden, Ampere pa bo zdaj začel izbirati dobavitelje, oblikovati prototipe in prilagajati proizvodnjo.
Francoski avtomobilski gigant si prizadeva skrajšati čas razvoja novih modelov, ki je do zdaj v povprečju znašal pet let. Na primer, električno različico modela Megan je razvil v štirih letih, električno novo različico modela “5”, ki bo naprodaj letos, pa v treh letih, navaja Reuters na svoji spletni strani.
Zmanjšanje števila sestavnih delov za petino naj bi pripomoglo k hitrejšemu razvoju električnega Twinga, kar je Gilles Le Borgne pojasnil prejšnji mesec francoskemu časniku Les Echos. Proizvodnja novega električnega Twinga bo potekala v novomeškem Revozu, kjer trenutno sestavljajo že obstoječi električni model Twingo ZE.
Renault, ki uradno ne komentira teh informacij, se skupaj z drugimi evropskimi avtomobilskimi podjetji sooča s konkurenco kitajskih proizvajalcev, kot je BYD, ki uspešno prodirajo na evropski trg z električnimi vozili. Zato si prizadeva za razvoj cenovno dostopnejših manjših električnih vozil, ki bi stala manj kot 20.000 evrov, da bi se tako postavil po robu kitajskim tekmecem. V zadnjih 30 letih je Renault po svetu prodal več kot štiri milijone Twingov, tako na fosilna goriva kot z električnim pogonom.