Ko so študenti zapustili izpitno sobo, se je eden od njih spomnil na nenavadno vprašanje, ki ni bilo zajeto v gradivu predavanja in je bilo sestavljeno iz dveh delov.
V nepričakovanem preobratu na fakulteti so študentje ujeti nepripravljeni, ko njihov profesor odkrije inovativno strategijo za odkrivanje plagiatorstva. Profesor je namreč, kot poroča Mirror, predvidel najbolj izpopolnjene metode goljufanja, ki bi jih študenti lahko uporabili.
Svojo izkušnjo z zaključnim izpitom je delil študent strojništva, ki je opozoril, da je med testom nenavadno veliko sošolcev zapustilo dvorano pod pretvezo, da gredo na stranišče. Študent domneva, da je ta trend nakazoval, da so mnogi iskali odgovore prek mobilnih telefonov, kar ga je razočaralo, čeprav mu je uspelo ostati osredotočen na izpit.
Po izpitu se je študent spomnil na posebno vprašanje, ki ni bilo del predavanja in je imelo dva dela. Prvi del je bil relativno enostaven, drugi del, vreden le pet točk od skupno stotih, pa je zaradi pomanjkanja znanja ostal neodgovorjen.
Profesor je kasneje razkril svoj domiselni načrt, kako loviti goljufe tako, da je po opravljenih izpitih vsem študentom poslal e-pošto. Pojasnil je, kako je nekaj mesecev pred izpitom od svojega asistenta študentom postavil določeno vprašanje, ki ga je nato sam objavil na spletu z napačnim odgovorom, pri čemer svojih namenov ne razkrije ne študentom niti asistentu. Ta taktika je bila odgovor na pogoste zlorabe odhoda na stranišče med izpiti, zaradi česar je profesor razmišljal, kako situacijo izkoristiti sebi v prid in ujeti tiste ki so se zatekli k goljufanju.