Včerajšnji dan na Policijski postaji Celje mi je prinesel več, kot sem pričakoval – in ne na dober način. Namesto zaščite in pomoči sem naletel na aroganco in popolno zavrnitev mojih pravic kot državljana.
Prišel sem na PP Celje z namenom podati kazensko ovadbo, vendar me je pričakala policistka ga. Barbera, ki me je dobesedno šokirala s svojim neprofesionalnim vedenjem. Dejala mi je, da ne morem podati kazenske ovadbe, kar pa je popolnoma v nasprotju z zakonodajo. Preden sem prišel, sem se posvetoval s prijateljem, ki je prav tako policist, in tudi pri klicnem centru 113 ter pri odvetniku. Vsi so mi potrdili, da mora policija sprejeti vsako kazensko ovadbo, pa čeprav tega morda ne želijo ali se jim ne ljubi.
Ko sem ji povedal, kaj mi je dejal operater na številki 112 – namreč, da naj moja mama spakira kovčke in si poišče drugo stanovanje, če ji voda teče po stenah v kopalnici in kuhinji ter po električni napeljavi – me je ga. Barbera brezsramno obtožila laži. Ko sem ji ponudil dokaz v obliki e-pošte in opravičila, ki sem ga prejel po pritožbi zoper operaterja, me je ignorirala in me sploh ni želela pogledati v oči. Njeno vedenje je bilo vse prej kot profesionalno.
Moja frustracija je naraščala, ko je policistka brez opozorila izklopila mikrofon, mi pokazala hrbet, vstala in se začela hinavsko smejati ter hoditi po pisarni. Takšnega ponižanja si nisem zaslužil – niti jaz, niti noben drug državljan!
Ko sem zapustil policijsko postajo, sem se odpravil na HABIT, kjer sem končno ugotovil, kdo je odgovoren za težave z vodo pri moji mami in sosedu nad njo. Krivda je na strani Danice Kristavcnik, ki pa še naprej zanika kakršnokoli odgovornost. Delavec na Habitu mi je povedal, da so bile vse cevi pri koritu in pomivalnem stroju zamašene, verjetno od kave in drugih ostankov. Sedaj na Habitu čakajo na poročilo, kaj je bilo v njenih ceveh, in nas bodo o tem obvestili.
Da zadeva ne bi bila dovolj šokantna, so mi nato še zagrozili, da bom prejel plačilni nalog, če se ne opravičim policistki. Ona pa se meni ni niti za trenutek opravičila za svoje neprimerno vedenje. Je to pravično? Ali je to način, kako bi morala delovati institucija, ki je tukaj, da ščiti in služi državljanom?
Ste tudi vi doživeli nepravično obravnavo? Delite svojo izkušnjo v komentarjih in pomagajte širiti resnico!
Pomembno: Članek bo posodobljen z nadaljnjim razvojem dogodkov. Spremljajte, kako bodo uradne institucije ukrepale – ali ne ukrepale – v tej sramotni situaciji.
“Če menite, da je takšno vedenje nesprejemljivo, delite ta članek s prijatelji in družino. Skupaj lahko dosežemo, da se sliši glas tistih, ki so nepravično obravnavani!”
Aleš Pavič
Ali je to sploh mogoče? Neprimerno vedenje operaterja na 112 po 4 klicih gasilcev